loading...

Hassi

بازدید : 135

تغییر موتور جستجوی پیش فرض مرورگرهای مختلف

همانطور که همه ما می دانیم، در اکثر مرورگرهای موجود جستجوگر گوگل به عنوان جستجوگر پیش فرض فعال بوده و شما با نصب مرورگر (کروم، فایرفاکس، اُپرا و..) می بایست از موتور جستجوی گوگل برای جستجوی کلیدواژه ها و محتوا استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا با نحوه تغییر دادن موتور جستجوگر در مرورگرهای مختلف آشنا شوید.

نحوه تغییر موتور جستجوی پیش فرض در کروم (Chrome)

برای تغییر دادن موتور جستجوی پیش فرض در کروم روی سه نقطه در گوشه سمت راست مرورگر کروم کلیک کنید. سپس، به قسمت Setting  رفته و از بین گزینه های موجود روی ”Search engine” در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید مرورگر کروم در حالت پیش فرض بر روی موتور جستجوی گوگل تنظیم شده است، که شما می توانید با کلیک روی آن را به سایر موتورجستجوهای قدرتمند موجود مثل یاهو!، بینگ و یا یاندکس تغییر دهید.

در سمت راست گزینه‌ای بنام ”Search engine used in the address bar” مشاهده می‌کنید. روی منوی کنار آن کلیک کره و یکی از موتور جستجوهای یاهو!، بینگ، یاندکس و … را انتخاب کنید. احتمالا گوگل از پیش انتخاب شده اما روی منو کلیک کرده و موتور جستجوی دیگر را انتخاب کنید. برای ذخیره شدن تغییرات نیازی به باز و بسته کردن کروم ندارید. شما می‌توانید آن را باز کردن یک تب جدید امتحان کنید و موتور جستجویی که انتخاب کرده‌اید باید به عنوان موتور جستجوی پیش فرض شما ظاهر شود. علاوه بر این شما می‌توانید روی گزینه “Manage search engine” کلیک کرده و موتورهای جستجوی سفارشی خود را اضافه کنید.

برای ادامه این مطلب کلیک کنید

Hassi جمعه 19 آذر 1400 زمان : 6:49 نظرات (0)
بازدید : 164

در این مطلب (آموزش نصب حافظه M.2 SSD در پلی استیشن 5) با ما همراه باشید. همانطور که میدانید در پلی استیشن ۵ یک شکاف PCIe تعبیه شده است که قابلیت نصب یک حافظه SSD سازگار PCIe Gen 4 M.2 NVMe را قادر می سازد. این SSD پرسرعت امکان ذخیره و اجرای بازی‌های نسل نهم را با حداکثر کیفیت روی کنسول پلی استیشن ۵ خواهد داشت.

حتما اطلاع دارید که حافظه داخلی پلی استیشن 5 معمولا 667 گیگابایت (قابل استفاده) می باشد و اکثر کسانی که کنسول پلی استیشن 5 دارند، بخاطره تنوع بالای بازی ها و کمبود فضای ذخیره سازی در محدودیت قرار داشته و خود شرکت سونی نیز به این مشکل واقف بوده است. اکنون شرکت سونی در آپدیت نسخه بتای پلی استیشن 5 این مشکل را حل کرده و امکان فعال سازی و بهره برداری از اسلات حافظه‌های M.2 SSD را امکان پذیر کرده است. البته توجه داشته باشید که هر حافظه SSD قابل پشتیبانی نبوده و حتما می بایست از نوع PCIe Gen4 x4 M.2 NVMe SSD باشد. در ادامه با با ویژگی ها و الزاماتی که می بایست در هنگام خرید حافظه M.2 SSD مورد توجه قرار دهیم، آشنا می شویم.

ویژگی های حافظه SSD پلی استیشن 5

نوع رابط PCIe Gen4 x4 M.2 NVMe SSD
میزان ظرفیت 250 گیگابایت – 4 ترابایت
نوع خنک کننده استفاده از M.2 SSD در کنسول PS5 شما، مستلزم به دفع حرارت و خنک سازی با ساختار خنک کننده مانند هیت سینک است. شما می توانید هیت سینک SSD M.2 را به صورت یک طرفه یا دو طرفه متصل کنید.
سرعت خواندن 5,500MB/s یا سریعتر توصیه می شود
عرض ماژول حافظه عرض استاندارد برای ماژول باید 22mm باشد (25mm پشتیبانی نمی شود)
نوع فاکتور نوع M.2 می تواند یکی از: 2230, 2242, 2260, 2280 و 22110
نوع سوکت Socket 3 (Key M)
اندازه خنک کننده کمتر از 110mm (L) x 25mm (W) x 11.25mm (H)

ضمنا بازی های PS5 در حال حاضر نمی توانند از حافظه های خارجی اجرا شوند، اما بازی های PS4 که از قابلیت Backward compatibility (پشتیبانی از بازی های PS4 در PS5) برخوردار هستند می توانند از طریق حافظه های SSD یا هارد اکسترنال هم اجرا شوند.

برای ادامه این آموزش اینجا کلیک نمایید

Hassi پنجشنبه 25 شهریور 1400 زمان : 1:12 نظرات (0)
بازدید : 1295

در این مطلب ( کاستوم فریمور CFW 4.88.2 Evilnat Cobra برای PS3 ) با ما همراه باشید. به تازگی نسخه جدیدی از کاستوم فریمور اویل نت 4.88.2 توسط توسعه دهندگان آن (Evilnat) منتشر شده است که در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

کاستوم فریمورهای Evilnat از کاستوم فریمور های جدید و تازه برای کنسول های پلی استیشن 3 (کپی خور) محسوب می شوند. به گفته توسعه دهندگان این برنامه، این کاستوم فریمور به طور کامل بهینه سازی شده و توسط سازنده آن بر روی مدل های مختلف کنسول PS3 تست و بررسی شده است. کاستوم فریمور های Evilnat نسبت به سایر کاستوم فریمور ها قابلیت های متفاوتی نداشته، اما از نظر امنیت و پایداری کامل هستند. به هرحال تا ارائه نشدن کاستوم فریمورهای محبوب و مطرحی مثل ریباگ (Rebug) و فراکس (Ferrox)، ناچارا می بایست از این کاستوم فریمور استفاده نمایید.

در تاریخ 6 مرداد 1400 نسخه ای جدید ( CFW 4.88.2 Evilnat Cobra 8.3) از این کاستوم فریمور برای کنسول PS3 منتشر شد.

برای دانلود کاستوم فریمور اویل نت 4.88 اینجا کلیک کنید

Hassi پنجشنبه 25 شهریور 1400 زمان : 1:06 نظرات (0)
بازدید : 156

در این مطلب ( PS5 Update 3.21 جدیدترین آپدیت رسمی پلی استیشن 5 ) با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب می توانید آپدیتی که شرکت سونی به تازگی برای کنسول PS5 منتشر کرده را دانلود و دریافت نمایید. همچنین در پایان این مطلب می توانید آموزش ویدئویی بروزرسانی فریمور PS5 با فلش را مشاهده نمایید. همانطور که می دانید پلی استیشن 5 (PlayStation5) نسل نهم از سری کنسول های شرکت سونی می باشد. سونی در 23 تیر ماه 1400 هفتمین بروزرسانی کنسول (PS5 Update 3.21) خود را با هدف بهبود عملکرد سیستم‌عامل و رفع برخی مشکلات منتشر کرده است. در واقع سونی به تازگی پلی استیشن 5 را عرضه کرده است . به همین دلیل سونی دائما درحال ارتقا و عیب یابی سیستم عامل PS5 بوده تا با این کار نواقص، اشکالات و باگ های نرم افزاری کنسول برطرف شده و قابلیت های کاربردی جدید نیز به کنسول PS5 اضافه گردد. اکنون این بروزرسانی با حجم 860 مگابایت می باشد که از بخش ذیل می توانید آن را دریافت نمایید. تغییرات آپدیت 3.21 پلی استیشن 5 بروزرسانی برنامه های سیستم جهت پایداری و بهبود عملکرد سیستم عامل

Hassi پنجشنبه 25 شهریور 1400 زمان : 1:00 نظرات (0)
بازدید : 159

آموزش تصویری اجرای بازی های PS2 روی PS4 کپی خور با فریمور 7.55

در این مطلب (آموزش اجرای بازی های PS2 روی PS4 کپی خور) با سایت هوشیار همراه باشید، تا به شما نحوه اجرای بازی های پلی استیشن 2 را داخل پلی استیشن 4 های کپی خور با فریمور 7.55 و پایین تر آموزش داده و در پایان می توانید برنامه های مورد نیاز برای این کار را دانلود نمایید. لازم به ذکر است که این آموزش در سال 2021 تهیه و بروزرسانی شده است و در پایان این مقاله نیز می توانید کلیپ ویدئویی این آموزش را مشاهده نمایید.(برای هک کنسول PS4 خود به نسخه 7.55 کلیک کنید)

کنسول پلی استیشن 2، پرفروش‌ترین کنسول بازی تاریخ است و بازی‌های رنگارنگ و متنوع و محشر زیادی دارد. اکنون می توانید بازی هایی که در این برنامه (PS2 Classic GUI) برای کنسول پلی استیشن 4 پشتیبانی می شوند را از اینجا مشاهده کنید.

نکته: این روش و برنامه فقط روی کنسول های PS4 کپی خور شده با فریمور 7.55 و پایین تر قابل استفاده می باشد و برای پلی استیشن 4 هایی با فریمور اصلی کاربردی ندارد.

تغییرات نسخه جدید PS2 Classic GUI v1.0.0.23

  • برطرف شدن مشکلات و عیب های برنامه PS2 Classic GUI در نسخه جدید
  • اضافه شدن تنظیماتی برای بررسی emu Jax و Daxter برای بارگیری مجدد برنامه (با پرسش خودکار)
  • اضافه شدن تغییراتی کوچک در  fox Jax و Daxter emu
  • پشتیبانی کامل از بیشتر بازی های موجود پلی استیشن 2
  • اضافه شدن خودکار کاور بازی به محیط برنامه
  • اضافه شدن تعدادی easter eggs به محیط برنامه
  • با رفع مشکلات Jax وDaxter و منتشر شدن آن در آینده، کاربران می توانند Emu را دانلود کنند.

ویژگی های PS2 Classic GUI

  • تغییر مسیر Temp Directory از منوی تنظیمات
  • پشتیبانی از چند فایل ایزو
  • پیکربندی سفارشی پلی استیشن 2
  • پنجره پیشرفته همراه با آموزش مراحل اجرا
  • پاک شدن کدهای غیرضروری از PS2 Classic GUI

برای ادامه این آموزش کلیک کنید

Hassi یکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 16:49 نظرات (0)
بازدید : 276

آموزش کپی خور کردن PS4 هایی با فریمور 7.55

در این مطلب (آموزش کپی خور کردن PS4 فریمور 7.55) با سایت هوشیار همراه باشید. در پایان این مقاله میتوانید آموزش ویدئویی کپی خور کردن پلی استیشن 4 های با فریمور 7.55 را تماشا نمایید.

به تازگی اکسپلویت جدیدی (GoldHen) برای کنسول پلی استیشن 4 با فریمور 7.55 منتشر شده است که نسبت به نسخه قبلی هک (MIRA) از ثبات و پایداری (Stablity) بیشتری برخوردار می باشد. که در بخش ذیل می توانید مشخصات و ویژگی های این نسخه از هک PS4 را مشاهده نمایید.

ویژگی های نسخه هک GoldHEN

  • Homebrew Enabler
  • Debug Settings
  • VR Support
  • Remote Package Install
  • Rest Mode Support
  • External HDD Support
  • Official External HDD Format Support
  • Debug Trophies Support
  • sys_dynlib_dlsym Patch
  • UART Enabler
  • Never Disable Screenshot
  • Remote Play Enabler
  • Persistent FTP on 2121 port (Rest Mode Support)
  • FW Update Block

این نسخه هک فقط برای کنسول هایی قابل استفاده است که فریمور اصلی آن ها 7.55 می باشد. البته اگر فریمور کنسول تان پایین تر از 7.55 می باشد نیز می توانید از این آموزش استفاده نمایید با این شرط که فریمور کنسول خود را به 7.55 بروزرسانی نمایید.

نکته مهم: اگر نسخه فریمور کنسول شما بالاتر از 7.55 می باشد، این آموزش برای شما کاربردی نخواهد داشت و می بایست صبر کنید تا هک برای نسخه های بالاتر نیز در آینده منتشر گردد.

مراحل کپی خور کردن پلی استیشن 4

ابتدا به صفحه آپدیت رسمی پلی استیشن 4 رفته و در بخش آپدیت فریمور Frimware 7.55 را دانلود نمایید.

در گام بعد فلش خود را به کامپیوتر متصل کرده و قبل از هر کاری آن را فرمت FAT32 یا فرمت exFAT نمایید.

در مرحله بعد می بایست داخل فلش پوشه ای به نام PS4 ایجاد کرده و در داخل این پوشه نیز، پوشه ای به نام UPDATE ساخته و فایل آپدیت 7.55 (PS4UPDATE.PUP) را به داخل آن منتقل کنید.

ترتیب بدین شکل است: PS4 >> UPDATE >> PS4UPDATE.PUP

برای ادامه این آموزش کلیک کنید

Hassi یکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 16:42 نظرات (0)
بازدید : 4919

دانلود بازی های کم حجم ایکس باکس 360 جیتگ شده 

در این پست لیستی از بهترین و محبوب ترین بازی های ایکس باکس 360 جیتگ (Xbox 360 Jtag Xbla Games) شده را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم آن ها را دانلود کرده و از اجرای آن ها لذت ببرید. لازم به ذکر است کلیه بازی های کم حجم زیر از نوع آرکید XBLA برای کنسول ایکس باکس 360 جیتگ شده می باشند.

نحوه اجرای بازی ها در ایکس باکس 360 جیتگ شده

برای اجرای بازی های ذیل ابتدا یک فلش یا هارددیسک تهیه نمایید.
در مرحله بعد فلش یا هارددیسک خود را به کنسول ایکس باکس 360 خود متصل کرده و یک سی دی بازی (به طور امتحانی) را در کنسول خود گذاشته و با زدن دکمه X به بخش Install یا نصب بازی رفته و سپس بازی را روی هارددیسک یا فلش خود نصب کنید. لازم به ذکر است که با این کار هارددیسک یا فلش شما پیکربندی خواهد شد.
حالا فلش یا هارددیسک خود را به کامپیوتر یا لپتاپ متصل کنید.
اکنون به پوشه Content فلش یا هارددیسک رفته و سپس وارد پوشه 000000000000000 شوید و بازی دانلود شده خود را (که معمولا با اعدادی مثل 58 شروع میشود) را در آنجا کپی نمایید.
حالا بازی شما آماده اجرا شده و می بایست فلش یا هارددیسک را به کنسول Xbox وصل کنید و در منوی اصلی به بخش My Games رفته و بازی را اجرا کنید. برای آموزش کامل نصب بازی های آرکید کلیک کنید.

بازی کال آف دیوتی کلاسیک Call of Duty Classic برای ایکس باکس 360

دانلود بازی کال اف دیوتی ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن – جنگی

رده سنی : +15

حجم فایل : 1.2 گیگابایت

لینک دانلود


بازی کستل ونیا Castlevania HD برای ایکس باکس 360

دانلود بازی کستل ونیا ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +13

حجم فایل : 175 مگابایت

لینک دانلود


بازی دو اژدها Double Dragon Neon برای ایکس باکس 360

دانلود بازی ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن – مبارزه ای

رده سنی : +15

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

لینک دانلود


بازی Call Of Juarez Gunslinger برای ایکس باکس 360

دانلود بازی ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن – وسترن

رده سنی : +15

حجم فایل : 1.8 گیگابایت

لینک دانلود


بازی صفر روز: حمله به زمین 0day Attack on Earth برای ایکس باکس 360

دانلود بازی ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن  تخیلی

رده سنی : +12

حجم فایل : 319 مگابایت

لینک دانلود


بازی Alan Wake’s American Nightmare برای ایکس باکس 360

xbox-360-games-download

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +15

حجم فایل : 1.0 گیگابایت

لینک دانلود


بازی حمله بیگانه Alien Breed 2 Assault برای ایکس باکس 360

دانلود بازی ایکس باکس 360

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +12

حجم فایل : 539 مگابایت

لینک دانلود


بازی حمله بیگانه Alien Breed 3 Descent برای ایکس باکس 360

download-xbox-360-games

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +12

حجم فایل : 545 مگابایت

لینک دانلود


بازی مسابقات بنگ بنگ Bang Bang Racing برای ایکس باکس 360

دانلود بازی های ایکس باکس 360

سبک بازی : مسابقه ای

رده سنی : +10

حجم فایل : 159 مگابایت

لینک دانلود

.... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... برای دانلود بازی های بیشتر کلیک کنید
Hassi یکشنبه 23 خرداد 1400 زمان : 16:27 نظرات (0)
بازدید : 244

 

نحوه انتقال فایل بازی‌ ها از PS4 به PS5 + آموزش تصویری

در این پست (نحوه انتقال فایل بازی‌ ها از PS4 به PS5) با ما همراه باشید.

یکی از دغدغه های مهم کاربران کنسول های جدید این است که چگونه می توان فایل بازی‌های خود در کنسول قدیمی تر ( PS4 ) را به کنسول جدیدتر ( PS5 ) انتقال داد. حال شرکت سونی برای این مشکل، راه کارهایی ارائه کرده و چندین روش برای انتقال فایل ها از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 مطرح نموده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

۱. انتقال از طریق شبکه

یکی از بهترین راه ها برای انتقال داده های PS4 به PS5 شما اتصال آنها به شبکه و استفاده از ابزار انتقال PS5 است.

برای این کار ابتدا باید PS4 و PS5 خود را روشن کنید و آنها را به شبکه خانگی متصل کنید.

برای بهترین عملکرد، می بایست هر دو کنسول را با کابلهای اترنت (LAN) مخصوص خود به روتر خود متصل کنید. اگر این امکان وجود ندارد، می توانید هر دو دستگاه را به Wi-Fi متصل کنید، سپس PS4 خود را با استفاده از کابل اترنت به PS5 خود متصل کنید. این کار سرعت را به همان سرعتی که هر دو به شبکه شما متصل شده اند ارائه می دهد.... ..... ..... ...... ......

ادامه مطلب ....

 

 

Hassi شنبه 18 بهمن 1399 زمان : 1:06 نظرات (0)
بازدید : 278

 

آموزش کپی خور کردن PS4 هایی با فریمور 7.02 + آموزش تصویری

 

در این مطلب (آموزش کپی خور کردن PS4 فریمور 7.02) با سایت هوشیار همراه باشید.

به تازگی اکسپلویت جدیدی برای کنسول پلی استیشن 4 با فریمور 7.02 منتشر شده است که آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. همچنین در پایان این مطلب می توانید آموزش تصویری کپی خور کردن PS4 هایی با فریمور 7.02 را مشاهده نمایید.

این نسخه هک فقط برای کنسول هایی قابل استفاده است که فریمور اصلی آن ها 7.02 می باشد. البته اگر فریمور کنسول تان پایین تر از 7.02 می باشد نیز می توانید از این آموزش استفاده نمایید با این شرط که فریمور کنسول خود را به 7.02 بروزرسانی نمایید.

نکته مهم: اگر نسخه فریمور کنسول شما بالاتر از 7.02 می باشد، این آموزش برای شما کاربردی نخواهد داشت و می بایست صبر کنید تا هک برای نسخه های بالاتر نیز در آینده منتشر گردد.....

ادامه مطلب .....

Hassi شنبه 18 بهمن 1399 زمان : 1:01 نظرات (0)
بازدید : 251

بازیابی اطلاعات هارد با نرم افزار EaseUS Data Recovery

یکی از محبوب‌ترین، مشهورترین و البته قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بازیابی اطلاعات، نرم افزار EaseUS Data Recovery است. این برنامه‌‌ی قدرتمند برای بازگردانی اطلاعات از هارددیسک های اینترنال و اکسترنال، فلش مموری‌ها ، کارت حافظه، گوشی همراه ، پخش کننده‌های موسیقی یا دوربین دیجیتال طراحی شده است.

ویژگی جالب این نرم افزار این است که علاوه بر اینکه داده‌های پاک شده و از دست رفته کارت حافظه و … را بازیابی می‌کند، قادر است پارتیشن‌های حذف شده از سیستم را نیز بازگرداند و فایل‌ها را، هم نام با فایل‌های پاک شده بازیابی کند.

کار با این نرم افزار بسیار ساده است و فقط باید درایو مورد نظر یا فولدر خاصی که فایل‌ها از آنجا پاک شده‌اند را انتخاب و بر روی دکمه Scan کلیک کنید تا برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کند. . . . .

برای ادامه این آموزش بر روی عنوان کلیک نمایید.

Hassi چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 21:54 نظرات (0)
بازدید : 103

آموزش گذاشتن رمز روی ویندوز ۱۰

در این پست (نحوه گذاشتن رمز روی ویندوز ۱۰) با سایت هوشیار همراه باشید.

همانطور که میدانید حفاظت از حساب کاربری در ویندوز با رمز عبور کاملا ضروری و پر اهمیت می باشد. وجود یک رمز عبور مناسب میتواند امنیت اطلاعات و ارتباطات سیستم را تا حد زیادی افزایش داده و از انواع حملات به صورت آنلاین و آفلاین جلوگیری کند. 

برای ادامه بر روی عنوان مطلب کلیک نمایید.

 

Hassi چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 21:47 نظرات (0)
بازدید : 99

نحوه فهمیدن مشخصات سخت افزاری سیستم

در این مطلب (چگونه مشخصات کامل کامپیوتر را بفهمیم؟) با ما همراه باشید، تا با نحوه بدست آوردن اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود آشنا شوید.

شاید برای شما نیز تا به حال رخ داده باشد که گاهی اوقات میخواهید از اطلاعات سخت‌افزاری یا نرم افزاری کامپیوتر یا لپتاپ شخصی خود آگاه شوید. مثلا یک بازی جدید در بازار منتشر شده و می‌خواهید مطمئن شوید که با سیستم شما سازگاری دارد یا خیر. شاید هم در حال خرید یک لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ (نو یا دسته دوم) هستید و می‌خواهید قبل از پرداخت وجه خیالتان از دستگاه خریداری شده راحت شود.

برای ادامه این آموزش بر روی عنوان مطلب کلیک نمایید.

 

Hassi چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 21:43 نظرات (0)
بازدید : 5428

طریقه نصب بازی در ایکس باکس ۳۶۰ کپی خور

با توجه به درخواست های زیاد دوستان برای مقاله ای در این زمینه قصد داریم در این آموزش به شما کاربران کنسول Xbox 360 که دستگاه تان RGH و یا JTAG شده است آموزش دهیم که چطور بدون نیاز به درایو دستگاه تان بازی ها را بر روی هارد داخلی کنسول تان منتقل نموده و یا از طریق هارد اکسترنال اجرا نمائید .


نحوه نصب بازی در ایکس باکس ۳۶۰

در ابتدا شما می بایست بازی مورد نظر خود را از سایت هوشیار یا سایت مورد نظر خود دانلود نمایید.برای راحتی دانلود می توانید از دانلود منیجر استفاده نمایید.(تمامی پارت های بازی باید دانلود شود.)

در مرحله بعد شما می بایست نرم افزار وین رار (WinRar) را روی ویندوز نصب کرده و سپس روی تمامی فایل های دانلود شده را با موس انتخاب و راست کلیک کنید و داخل پوشه ی انتخابی خود اکسترکت (Extract Here) نمایید.بدین ترتیب فایل نهایی باید تک و فرمت آن ایزو (iso) باشد.

حالا می بایست نرم افزار xbox 360mpGui را دانلود کرده و آن را روی ویندوز نصب و سپس آن را اجرا نمایید.

برای ادامه این آموزش بر روی عنوان مطلب کلیک نمایید.

 

Hassi چهارشنبه 05 شهریور 1399 زمان : 21:37 نظرات (0)
بازدید : 87

قسمت power Options در کنترل پنل ویندوز، یکی از قسمت‌های مهم است. از این جهت که اگر تنظیمات این قسمت را به درستی انجام دهید، سیستم شما مصرف برق به مراتب کمتری خواهد داشت و در مواقعی که از آن استفاده نمیکنید، به صورت خودکار برخی قسمت‌ها را غیر‌فعال میکند. این کار علاوه بر مصرف کمتر برق، باعث میشود قطعات سیستم شما نیز وقتی به آن‌ها احتیاجی نیست، غیر‌فعال شوند و کمتر مصطحلک شوند و طول عمر آن‌ها افزایش یابد.  امروز قصد داریم درباره این قسمت از ویندوز بیشتر صحبت کنیم و نحوه تنظیم کردن این قسمت را به نحو مطلوب شرح دهیم.

در قسمت Power Saving در ویندوز، میتوانید تنظیم کنید که مثلا، اگر ۱۰ دقیقه با سیستم کار نکنید، سیستم به صورت خوکار مانیتور و هارد درایو را خاموش و غیر‌فعال کند؛ 

برای ادامه این مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا به سایت اصلی هدایت شوید

 

پایین آوردن لپتاپ مصرف باتری لپتاپ با کمک ابزار Power Options

Hassi دوشنبه 20 مرداد 1399 زمان : 3:07 نظرات (0)
بازدید : 252

در این مقاله می خواهیم نحوه غیرفعال سازی آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

ویندوز ۱۰ را می توان بهترین و البته نسبتا کامل ترین نسخه ارائه شده توسط کمپانی Microsoft دانست. علت این موضوع آن است که مایکروسافت به جای ارائه نسخه های جدید سعی در آن خواهد داشت تا نسخه ۱۰ را بهبود بخشد. در این صورت با یک ویندوز همیشه در حال بهبود سر و کار داریم و نتیجه کار بسیار مطلوب تر خواهد بود.

همانطور که گفته شد بهبودهای انجام شده در ویندوز ۱۰ بصورت آپدیت های جزئی یا کلی انجام می شود. یکی از دغدغه های کاربران ویندوز ۱۰ این است که نحوه جلوگیری از آپدیت ویندوز ۱۰ چگونه است و چگونه می توانیم آپدیت ویندوز ۱۰ را ببندیم؟

شاید از مهمترین دلایل برای انجام این کار، حجم مصرفی نسبتا بالای اینترنت و همچنین اینکه، افت شدید سرعت اینترنت (به دلیل آپدیت خودکار) موجب پایین آمدن سطح رضایتمندی و تجربه کاربری افراد میگردد.

برای ادامه این آموزش بر روی لینک زیر کلیک نمایید

آموزش غیرفعال سازی آپدیت خودکار ویندوز ۱۰

 

Hassi دوشنبه 20 مرداد 1399 زمان : 3:04 نظرات (0)
بازدید : 98

امروزه پیدا کردن یک آپلودسنتر خوب برای آپلود رایگان فایل که ظرفیت بالا و سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد کار آسانی نیست.به این دلیل که سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند کم نبوده و رقابت شدید باعث شده تا میزان کیفیت خدمات و امتیازات ارائه شده به کاربران در هر یک متفاوت باشد.

حال در این مطلب به دنبال آپلودسنترهای ایرانی و خارجی می‌رویم و چند مورد از برترین ها را به شما معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است که رتبه بندی این لیست با وسواس فراوان، خصوصا در مورد سایت های آپلود ایرانی تهیه شده است.

چرا باید از سایت های آپلود فایل استفاده کرد؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی و بررسی سایت های آپلود فایل رایگان ایرانی برویم بهتر است دلایل استفاده از آن ها را با هم بررسی کنیم. موارد استفاده از آپلود سنترها زیاد است که در اینجا به دو تا از مهمترین های آن ها اشاره خواهم کرد.

برای ادامه این مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید

بهترین سایت های آپلود رایگان داخلی و خارجی کدام اند؟

Hassi چهارشنبه 01 مرداد 1399 زمان : 18:49 نظرات (0)
بازدید : 99

در سال‌های اخیر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در ایران شکل گرفته‌ و کالاهای متنوعی را عرضه می‌کنند. سرعت و سهولت در خرید اینترنتی باعث شده که هر روز افراد بیشتری به سمت خریدهای اینترنتی سوق پیدا کنند.

اما با گسترش فروشگاه های اینترنتی، زمینه برای سوء استفاده افراد سودجو نیز فراهم شده است. افرادی که با راه اندازی وب‌ سایت فروش اینترنتی، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که این کار سبب شده اعتماد بعضی کاربران نسبت به خریدهای اینترنتی خدشه‌دار شود.

اما در این بین فروشگاه هایی را می توان یافت که صادقانه مشغول به خدمت رسانی و عرضه کالا خود هستند که می‌توانید با خیال آسوده از آنها خرید کنید. کافی است قبل از خرید، وب‌سایت آن فروشگاه را به دقت بررسی کنید و پس از اطمینان یافتن از اعتبار آن، کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. آنچه در ادامه می‌خوانید راهکارهایی است که به شما می‌آموزد چگونه می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید. پس قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین به نکات زیر توجه کنید:

برای ادامه این آموزش بر روی لینک زیر کلیک نمایید

چگونه می توانیم به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم؟

 

Hassi چهارشنبه 01 مرداد 1399 زمان : 18:43 نظرات (0)
بازدید : 1770

خیلی از دوستان دوست داشتند که نحوه رایت بازی پلی استیشن ۱ و ۲ را یاد بگیرند که ما در این آموزش به شما نحوه رایت کردن فایل های بازی را آموزش خواهیم داد.

همچنین در پایان این مطلب نحوه رایت کردن فایل های صوتی ، تصویری یا فیلم روی CD و DVD را با ویدئوی تصویری به شما آموزش می دهیم، پس با سایت هوشیار همراه باشید.

برای رایت کردن بازی پلی استیشن ۱ می بایست شما فایلی با فرمت بین bin از بازی داشته باشید ، برای ایمیج گرفتن از سی دی بازی پلی استیشن ۱ من نرم افزار پاور ایزو Power ISO رو به خاطر محیط کاربری ساده و دلپسند و پشتیبانی از زبان زیبای فارسی پیشنهاد می کنم که در پایان این آموزش می توانید آن را دانلود نمایید.

مثلا شما یک سی دی بازی رزیدنت اویل ۳ یا فوتبال ۹۹ دارید که می خواهید یک نسخه دیگه از اون رایت کنید و یا از اون فایل برای استفاده در شبیه ساز بازی پلی استیشن ۱ در کامپیوتر استفاده کنید.

برای ادامه این آموزش بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

آموزش ایمیج گرفتن و رایت بازی پلی استیشن ۱ و ۲

Hassi چهارشنبه 01 مرداد 1399 زمان : 16:52 نظرات (0)
بازدید : 1860

برای نصب بازی در کنسول های PS3 کپی خور شما می توانید از ۳ طریقه اقدام نمایید، همان طور که می دانید بازی ها برای کنسول های کپی خور به ۳ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از بازی های لوح فشرده یا همان Blu-rey می باشند.دسته دوم بازی هایی هستند که فرمت آن ها Pkg می باشد و حجمی فشرده تر نسبت به Blu-rey دارند، و در نهایت گروه سوم بازی هایی هستند که فرمت آن ها ایزو (iso) می باشد که تبدیل شده ی همان بازی های اورجینال توسط برنامه هایی مثل مولتی من و یا خود کامپیوتر می باشند.

برای ادامه این مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

 

آموزش نصب بازی روی پلی استیشن ۳ + آموزش تصویری

Hassi چهارشنبه 01 مرداد 1399 زمان : 16:47 نظرات (0)
بازدید : 593

کپی خور شدن پلی استیشن ۳ همواره یکی از بهترین ویژگی های این کنسول بوده است. برای کپی خور کردن این کنسول باید بتوانید یک کاستوم فریمور روی آن نصب کنید.

کاستوم فریمورها همان فریمورهایی هستند که توسط توسعه دهنده‌ها برای کنسول‌های کپی خور آماده سازی شده‌اند تا کاربران بتوانند دسترسی کاملی به کنسول خود داشته و بتوانند از تمامی امکانات کنسول خود استفاده کنند.

این اموزش کپی خور کردن PS3 برای نسخه اصلی ۴٫۸۵٫۱ منتشر شده است که هم اکنون بصورت کامل در اختیار شما قرار می‌دهیم.(این آموزش شامل کنسول هایی با فریمور اصلی ۴٫۸۶ نمی شود، نحوه اکسپلویت کردن در فریمورهای اصلی ۴٫۸۶ کاملا متفاوت می باشد.)

با این آموزش می‌توانید کنسول خود را بدون نیاز به قطعه یا کیت سخت افزاری یا دانش خاصی، کپی خور کنید. بعد از هک کردن کنسول خود می توانید از تمامی امکانات و قابلیت های جدید کنسول بهره مند شوید.

برای ادامه این مطلب بر روی لینک ذیل کلیک نمایید

آموزش کپی خورکردن PS3

 

Hassi چهارشنبه 01 مرداد 1399 زمان : 16:39 نظرات (0)
بازدید : 102

همان طور که می دانید انتخاب هاست مناسب می تواند یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک سایت باشد. به طوری که با انتخاب یک هاست که دارای کیفیت بالا، سرعت، پایداری، امنیت و پشتیبانی است، آینده ی روشنی در مسیر سایت مان قرار می گیرد، ولی انتخاب یک هاست بی کیفیت سایتمان را به تباهی کشانده و تمام زحمات مان را بر باد خواهد داد.

فاکتورهای انتخاب هاست مناسب

  • بررسی پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان
  • بررسی امنیت وب‌سرور
  • بررسی مشخصات سرور و بهره‌مندی از قدرت پردازش بالا
  • بررسی تعداد سایت‌های میزبانی شده بر روی هر سرور
  • بررسی آپ‌تایم بالای هاست و در دسترس بودن آن
  • بررسی قیمت سرویس های ارائه شده با سرویس های مشابه شرکت های دیگر…
  • بررسی تجارب شخصی افراد (اگر در گوگل جستجو نمایید متوجه خواهید شد که کاربران زیادی، مثلا در استفاده از هاست شرکت ایکس تجارب خود را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند در انتخاب یک هاست مناسب به شما کمک نماید.)
برای ادامه این مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید
برترین شرکت های هاستینگ ایران در سال 1401
Hassi سه شنبه 24 تیر 1399 زمان : 20:28 نظرات (0)
بازدید : 107

در آموزش قبل نحوه آدرس دهی داینامیک و طریقه ایجاد VTP را به شما عزیزان آموزش دادیم. ولی این جلسه می خواهیم برای شبکه های شلوغ یا به عبارتی شبکه هایی که دارای سوئیچ ها و کلاینت های فراوان هستند، مثالی زده و همراه با کارگاه عملی به شما آموزش دهیم، پس با سایت هوشیار همراه باشید.

اگر در اینترنت جستجویی کنید خواهید دید که اکثر آموزش های جامع شبکه، دوره ای و با پرداخت هزینه هایی نسبتا سنگین انجام می شود. هدف اصلی ما آموزش برای تمام کسانیست که............

برای ادامه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش تخصصی شبکه - آدرس دهی داینامیک قسمت ششم

Hassi سه شنبه 24 تیر 1399 زمان : 20:17 نظرات (0)
بازدید : 12736

در این مطلب ( دانلود بازی پلی استیشن ۲ با فرمت ایزو ) لیستی از بهترین و محبوب ترین بازی های کنسول پلی استیشن ۲ برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدواریم آن ها را دانلود کرده و از اجرای آن ها لذت ببرید.

۱۲۸ بازی پلی استیشن ۲ زیر قابلیت رایت روی CD یا DVD برای اجرا روی کنسول PS2 را دارند، همچنین میتوانید آن ها را داخل شبیه ساز پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر اجرا کنید و یا می توانید بازی ها را روی فلش با نرم افزار USB UTILL تبدیل کرده و آن ها را روی PS2 (کنسول های فلش خور) اجرا نمایید. همچنین می توانید فایل ایزوی (iso) بازی پلی استیشن ۲ را داخل پوشه PS2ISO گذاشته و در کنسول های PS3 (هک شده) اجرا نمایید. و یا می توانید با نرم افزار PS2 Classic GUI فایل های ایزوی بازی PS2 را داخل PS4 (هک شده) اجرا نمایید.

برای دانلود بازی های پلی استیشن 2 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

دانلود ۱۲۸ بازی محبوب و برتر PS2 برای اجرا در پلی استیشن ۲ های فلش خور ، شبیه ساز کامپیوتر و رایت روی DVD

Hassi پنجشنبه 19 تیر 1399 زمان : 13:56 نظرات (0)
بازدید : 274

شرکت مایکروسافت برای مدتی این کنسول را به اسم رمز اسکورپیو معرفی کرد و با گذشت یک سال در نهایت طی کنفرانس E3 2017 خود آن را به عنوان XBOX ONE X عرضه داشت. این کنسول بازی با مشخصات بزرگی معرفی شد تا رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

XBOX ONE X کنسولی بوده که قادر است بازیها را با کیفیت ۴K HDR اجرا کند و البته این کیفیت شامل تمامی بازیها نشده و برخی ممکن است با کیفیت کمتری اجرا شوند. حال با ما همراه باشید تا با کار و نحوه اجرای بازی های این کنسول قدرتمند از طریق ویدئوهای ذیل آشنا شوید.

برای تماشای ویدئوهای آموزشی کنسول ایکس باکس بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

آموزش های ویدئویی ایکس باکس وان اکس

 

 

Hassi پنجشنبه 19 تیر 1399 زمان : 13:52 نظرات (0)
بازدید : 688

رمزهای بازی درایور ۵ پلی استیشن ۲

در این مطلب ما رمزهای بازی GTA 5 پلی استیشن ۲ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم از آن ها استفاده کرده و از بازی لذت ببرید. لازم به ذکر است که نحوه اجرا کدها از راست به چپ می باشد.

کدهای تقلب بازی GTA 5 پلی استیشن ۲

اسلحه های نوع اول:         R2،L1،R2،R1،چپ،پایین،راست،بالا،چپ،پایین،راست،بالا
اسلحه های نوع دوم:        R2،L1،R2،R1،چپ،پایین،راست،بالا،چپ،دو بار پایین،چپ
اسلحه های نوع سوم:        R2،L1،R2،R1،چپ،پایین،راست،بالا،چپ،سه بار پایین
یک جت پک:        R2،R1،L2،L1،بالا،پایین،چپ،راست،R2،R1،L2،L1،بالا،پایین،چپ،راست

بالا رفتن درجه خلافی:        دو بار R1،دایره،R2،چپ،راست،چپ،راست،چپ،راست

 

برای ادامه کدهای تقلب کلیک کنید

 

Hassi جمعه 13 تیر 1399 زمان : 18:12 نظرات (0)
بازدید : 111

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هارد دیسک داخلی کنسول پلی استیشن ۴ تان دچار مشکل شده و یا با پیغام “کنسول PS4 نمی‌تواند ارتباطی با هارد برقرار کند” مواجه شده باشید، یا اینکه تصمیم گرفتید که ظرفیت هارد داخلی کنسول پلی استیشن ۴ خود را به دلیل کمبود فضای ذخیره سازی ارتقاء دهید و یا هارد دیسک را به دیسک SSD تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش دهیم که چطور گام به گام بتوانید هارد دیسک جدید را بر رو کنسول پلی استیشن ۴ خود نصب کرده و سپس با نصب سیستم عامل دستگاه را بالا بیاورید.

برای ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش تعویض هارد داخلی پلی استیشن ۴ معمولی و پرو و اسلیم + آموزش ویدئویی

 

Hassi سه شنبه 10 تیر 1399 زمان : 19:48 نظرات (0)
بازدید : 511

همان طور که در کنسول پلی استیشن امکان اجرای بازی ها بر روی کنسول های نسل بعد خود فراهم شده است، ایکس باکس نیز از این قضیه مستثنی نبوده و این امکان را به کاربران خود فراهم کرده است تا بازی هایی که قبلا بر روی ایکس باکس ۳۶۰ اجرا می شدند را بر روی ایکس باکس وان اجرا کنند.

کدام بازی های ایکس باکس ۳۶۰ قابلیت اجرا بر روی ایکس باکس وان را دارند؟

قبل از اینکه به دنبال خرید بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس ۳۶۰ برای کنسول جدید خود بروید، باید اطمینان حاصل کرده تا بازی مورد نظر سازگاری لازم را با کنسول Xbox One داشته باشد. بدین منظور به صفحه Backwards Compatibility در وب‌سایت مایکروسافت رفته تا لیست جامعی از بازی‌های سازگار را مشاهده نمایید. همچنین برای این منظور فهرستی از اسامی بازی‌ها نیز تهیه شده‌ است.

و اما اگر شما دیسک بازی ایکس باکس ۳۶۰ را از قبل داشته اید، فقط کافیست تا روی کنسول گذاشته و اگر با پیغامی مبنی بر دریافت آپدیت بازی روبه رو شدید، این بدان معناست که بازی توسط ایکس باکس وان پشتیبانی میشود.

نحوه اجرای بازی ایکس باکس ۳۶۰ روی ایکس باکس وان

۱- ابتدا کنسول ایکس باکس وان خود را روشن کنید و لحظه ای صبر کنید تا صفحه بارگذاری شود.

۲- سپس دیسک بازی Xbox360 را روی کنسول Xbox One بگذارید.

نکته: توجه داشته باشید که بازی‌‌ها حتما باید اورجینال باشند، و از گذاشتن دیسک کپی شده ایکس باکس ۳۶۰ در ایکس باکس وان خودداری کنید................................

برای ادامه این آموزش به سایت هوشیار مراجعه نمایید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

نحوه اجرای بازی های ایکس باکس ۳۶۰ روی ایکس باکس وان

 

Hassi شنبه 07 تیر 1399 زمان : 13:24 نظرات (0)
بازدید : 729

تعدادی از کاربران کنسول ایکس باکس با خطای نصب هنگام دانلود و نصب بازی (Installation stoppded) مواجه شده اند که امروز می خواهیم، راه حل هایی برای رفع این مشکل ارائه کنیم.

راه حل های موجود برای رفع خطای Installation stoppded ایکس باکس وان

۱- سِیوهای بازی را پاک کنید و سعی کنید بازی را دوباره نصب کنید

بعضی اوقات سِیوهای بازی ذخیره شده شما ممکن است خراب شده و این خود باعث بروز این مشکل و بسیاری از خطاهای دیگر شوند. برای پاک کردن سیوهای ذخیره شده، باید موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا مطمئن شوید که دیسک روی کنسول نباشد

در صفحه Home به سمت چپ اسکرول کرده و گزینه  Guide را انتخاب کنید.

سپس به مسیر Settings > All Settings بروید

حالا به مسیر System > Storage بروید.

در مرحله بعد گزینه Clear local saved games را انتخاب کرده و برای تایید روی YES کلیک کنید.

حالا باید کنسول را ری استارت کرده و بازی را دوباره نصب کنید.

با استفاده از این گزینه فقط بازیهای ذخیره شده حذف می شوند، اما می توانید دوباره آنها را از Xbox Live بازگردانی نمایید.

برای ادامه این آموزش به سایت هوشیار مراجعه نمایید یا روی لینک زیر کلیک نمایید.

آموزش رفع خطای Installation stoppded ایکس باکس وان (XBOX ONE)

 

Hassi شنبه 07 تیر 1399 زمان : 13:08 نظرات (0)
بازدید : 3968

در پست های قبلی نحوه فلش خور کردن پلی استیشن ۲ را به شما یاد دادیم، حالا اگر می خواهید بازی های پلی استیشن ۱ را داخل پلی استیشن ۲ های فلش خور اجرا کنید، با سایت هوشیار همراه باشید.


آموزش اجرای بازی PS1 روی PS2 های فلش خور

در اولین قدم فایل PS2PSXE را دانلود کرده و سپس آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

در مرحله بعد، فلش را فرمت کرده ولی قبل فرمت کامل تیک گزینه ی Restore رو هم بزنید.

در گام سوم محتویات فایل فشرده را داخل یک پوشه روی فلش بریزید.

در مرحله چهارم وارد پوشه ی اکسترکت شده رفته، و بازی ها رو داخل پوشه ی games بریزید، البته توجه داشته باشید که فرمت بازی باید bin و یا img باشد.

خب کار ما با کامپیوتر تمام است و می بایست فلش را به کنسول متصل و آن را روشن نمایید.

برای ادامه این آموزش اینجا کلیک کنید

Hassi جمعه 06 تیر 1399 زمان : 15:09 نظرات (0)
بازدید : 598

شما با راحتی می توانید بازیهای پلی استیشن ۲ خود را بدون استفاده از چشم دستگاه اجرا کنید. در این آموزش (فلش خور کردن PS2) فقط کافیست دستگاه روشن شود و نیازی به باقی قطعات (لنز، موتور دوران دهنده ی سی دی وغیره) نیست.

احتمالا از قفل کردن دستگاه در حین اجرای بازی خسته شده اید و یا از هزینه های سرسام آور لنز و سایر قطعات آسی هستید و یا سی دی های بازی شما خش دارند و اجرا نمی شوند و یا قفل می کنند؟ پس برای حل این مشکلات ، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

نحوه فلش خور کردن پلی استیشن ۲ را به شما آموزش خواهیم داد.

روش نصب این برنامه این طوریه که نیاز دارید برای نصب برنامه  در کارت حافظه  Memory Card   یک دیسک بوت گذاشتم که با  این سی دی بوت به راحتی می توانید آن را بر روی پلی استیشن ۲ خود در کارت حافظه نصب کنید . این برنامه Free MC Boot 1.7 است.

برای ادامه این آموزش کلیک کنید

Hassi جمعه 06 تیر 1399 زمان : 14:35 نظرات (0)
درباره ما
Profile Pic
مباحث تخصصی کنسول بازی و آموزش کامپیوتر در شاخه های سخت افزار ، نرم افزار، شبکه، طراحی سایت، هوش مصنوعی
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 7,724
  • بازدید کلی : 60,555

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد